Fitball gyakorlatok 1.

Variációk óriáslabdára kezdőknek és haladóknak

2014. 10. 25., Szombat írta: Helga - kategória: Edzés

Pápá löttyedt kar és lógó has! Irtsuk ki őket óriáslabdával (fitball). 3 szuper gyakorlat óriáslabdával. Kezdőknek könnyített változatban ajánlott. Erősebb leszel tőle, szebb lesz a testtartásod is. Haladóknak, férfiaknak is hatékony: szokatlan edzésinger, tehát garantáltan fejlődsz tőle!

fitball gyakorlatok 1.JPG

 

Kiinduló helyzet: fekvőtámasz póz, labda az alsó lábszárad alatt. Lehet csak a lábfejed alatt is, akkor nehezebb. Minél nagyobb része van a lábadnak a labdán, annál könnyebb a gyakorlat.

1. Húzd a térdeidet a melledhez/hasadhoz, majd engedd vissza.

2. Ugyanez a gyakorlat, csak a lábaidat ferdén húzod be egyik oldalra, majd másikra. Nehéz gyakorlat!

3. Fekvőtámasz labdán: brutális!!! Csak haladóknak!

Tipp kezdőknek: semmi mást ne csinálj, csak tartsd magad a kiinduló helyzetben legalább egy percig.

rightigm.png

Ugye nem akarsz lemaradni semmi fontosról?

Akkor neved és e-mail címed megadásával iratozz fel hírlevelünkre, és még az Életmódváltó Kisokost is ajándékba kapod.

Nem szpemmelünk, és adataidat nem adjuk ki másnak.

Ez is tetszhet neked: