5 Tipp kezdő életmódváltóknak

Kifogások és kezelésük

2014. 09. 10., Szerda írta: Helga - kategória: Edzés

Facebookon megkérdeztelek Titeket, hogy kinek miért nehéz az életmódváltás. A válaszaitok alapján összeállítottam egy kis cikket, hogy kimozdítson és segítsen. 5 indok, vagyis 5 kifogás, amiért nem kezditek el, majd 5 tipp, hogy megtegyétek végre.

 5 tipp kezdo eletmodvaltoknak.JPG

 

-------------------------------------------------------------------
Indok #1: MUNKA UTÁN FÁRADT VAGYOK EDZENI

Tudod, ez az indok csak addig tűnik logikusnak, amíg meg nem tapasztalod azt, hogyan tűnik el az ólmos fáradtság edzés hatására. Néhány alkalom után érzed, milyen a felpörgés, majd a jóleső fáradtság, és hiányozni fog. Büszke is leszel magadra nagyon, és ezt az érzést újra és újra át akarod élni. Csak az első 2-3 hetet bírd ki valahogy!

-------------------------------------------------------------------

Indok #2: LUSTA VAGYOK, NEM VAGYOK KITARTÓ

Ezen csak te tudsz változtatni, bár most biztos nem mondtam nagy újdonságot Tudod, én is halogatok dolgokat a saját életemben, és én is mondom azt, hogy "majd holnap". De mindig van egy fordulópont. Például nap nap után reggelente nézem az arcom a metró üvegében, és egyszer csak azt mondom: MA lesz a nap, amikor megteszem, amit eddig nem. És ha tényleg sikerül rávenni magam az első lépésre, akkor megint csak büszke vagyok magamra és nyugodtan alszom. És ha ma megtettem az első lépést, holnap megteszem a következőt. Minden nap egy lépés a célért --- Ennyi a kitartás.

-------------------------------------------------------------------

Indok #3: KEVESET FOGYOK, BELEUNTAM

Úgy megértelek! Én is türelmetlen vagyok. De az életmódváltás nem kétperces meló. Vakíthatnálak, hogy tudok egy csodamódszert, amivel két hét alatt célt érsz. DE NINCS ILYEN! Fokozatosan, aprócska lépésekkel jutsz előre, okosan, ésszel, tudatosan. A kolléganőm, akivel két hónapon át dolgoztam tavaly télen, először "csak" több ruhaméretet fogyott, de még nem érezte, hogy formás. Két hónapot pihent, stagnált, egy gramm zsírt sem szedett vissza (készülékkel mértük), majd feszesítésbe kezdtünk, és egy hete kockahasú képet posztolt a nyaralásáról. Szerinted hol érte volna el a kockahasat, ha az első hónap után feladja, mert "csak" fogyott és nem volt még feszes???

-------------------------------------------------------------------

Indok #4: ROSSZ SZÉNHIDRÁTOKAT ESZEM

Ohóóó, erre is van gyógyszerem Találj csokihelyettesítőket! Alternatív cukrokkal, lisztekkel készült sütik, házi gyümölcsjoghurt, mézes mandula. Ha igazi csokifüggő vagy, akkor kb. 2-3 hétig nagyon nehéz lesz az átállás, utána teljesen hozzászoksz.

-------------------------------------------------------------------

Indok #5: SZOPTATOK

Ezen bizony én is átestem. Tényleg szívás. Olyan éhes vagy, hogy a falat kaparod (gondolom, már aki, én az voltam), meg hát ott cseng a füledben a hülye duma, hogy "egyééé, mer' nem lesz tejed!". Nehéz ettől függetleníteni magadat, de megéri megpróbálni. Én szoptatás alatt ettem, mint a vadállat (4 kifli / vacsi, csak hogy érts...), ettől függetlenül mégis elapadt a tejem 3 hónap után. Sokat ehetsz, csak nézd meg mit. Szénhidrát ügyben lásd a #4 indokot.

-------------------------------------------------------------------

"Szeretnék újra a régi lenni" – mondjátok sokan. Erről van szó! Nem a régik lesztek, hanem sokkal-sokkal jobbak! Prémium kategóriások!

Nektek is jár az, hogy bombanők legyetek!!!

Én mindent megteszek, hogy segítsek, már csak Te kellesz.

Gyere és kezdd el!

rightigm.png

Ugye nem akarsz lemaradni semmi fontosról?

Akkor neved és e-mail címed megadásával iratozz fel hírlevelünkre, és még az Életmódváltó Kisokost is ajándékba kapod.

Nem szpemmelünk, és adataidat nem adjuk ki másnak.

Ez is tetszhet neked: