Nagy Életmódváltó Teszt

Minden hájjal megkent életmódváltó vagy hátulgombolós kezdő?

2015. 04. 23., Csütörtök írta: Helga - kategória: Motiváció

Vajon te mennyire vagy sikeres életmódváltó? Annyira, mint hiszed, jobban vagy kevésbé?

Lehet, hogy csak pár hete kezdted, de máris olyan tudatos vagy, és annyi mindent jól csinálsz, mint más évek után sem. Vagy már rég űzöd az ipart, azt hiszed, mindent tudsz, mégis lenne mit tanulni?

Ebből a tesztből 5 perc után kiderül!

FIGYELEM! A 30 kérdés mindegyike tanács, tipp is egyben, szóval 1000%, hogy tanulsz belőle.

 

Na, bevállalod? :)

 

teszt.jpg

 

 

Minden állítás után, ami IGAZ rád, egy pontot adj magadnak. Féligazságért nem jár pont.

 

1. (Már) nem hiszek abban, hogy bármilyen diéta, ami koplaláson alapul, hatékony lehet.

2. Rendszeresen eszem, kb. 3 óránként.

3. Nem nassolok (nassolás = két étkezés között kevesebb, mint 2 óra telik el).

4. Egészségi állapotomnak megfelelő mozgást végzek legalább hetente 3x40 vagy 60 perc időtartamban.

5. Heti 4-5 edzésem van, amin rendesen odateszem magam, nem csak úgy tengek-lengek, hogy le legyen tudva az edzés.

6. A mozgás nekem már nem kényszer, hanem öröm.

7. Nem eszek menzán, hanem dobozolok.

8. Semmibe nem használok finomított kristálycukrot, porcukrot.

9. A bolti péksütemény tabu (a teljes kiőrlésű is - többnyire csak annak csúfolják).

10. Strandra inkább néhány gyümölccsel megyek ki, mint hogy ott vegyek lángost vagy palacsintát.

11. Csak natúr joghurtot eszek, gyümölcsjoghurtot már rég nem.

12. Nem iszok cukrozott üdítőket, gyümölcsleveket (kivétel: 100%-os gyümölcslé hozzáadott cukor nélkül, nem koncentrátumból).

13. Nem eszek ömlesztett sajtot (Medve, Camping).

14. Nem eszek felvágottat.

15. Nem eszek mirelit pizzát, mirelit fasírtot, cukrozott kakaóport, chipset, bolti cornflakes-t / fitnesz müzlit (ha bármelyiket fogyasztod, nincs pont).

16. Bolti teljes kiőrlésű kenyeret fogyasztok.

17. Saját magam sütöm a kenyerem szigorúan csak teljes kiőrlésű lisztből.

18. Nem használok zsemlemorzsát a panírozáshoz.

19. Sütéshez nem használok semmiféle félkész terméket, sem tortalapot, sem pudingport.

20. Csokimázat nem bolti csokiból készítek, hanem natúr kakaóporból.

21. A húsokat grillezem vagy kókuszolajban / olívaolajban sütöm (olívapogácsa olaj is jó!).

22. Nincsenek csalónapjaim. Nincs heti egy nap pl., amikor mindent ehetek, egészségtelen kaját is.

23. Az egészséges ételek, amiket főzök, finomak is, a palettám változatos, nem csak "csirke-rizs-sali".

24. Kaptam már elismerő megjegyzést azzal kapcsolatban, hogy milyen jó formában vagyok, illetve milyen szépen lefogytam. Az irigykedő, rosszalló megjegyzések is ide tartoznak - "többet már ne fogyjál", "ennyi edzés mellett van időd a gyerekre?" és társai :)

25. Tudom, mennyi a testzsír- és izomszázalékom.

26. Vendégségben sem fogadok el fehér lisztes vagy cukros sütit.

27. Vendégeimnek is életmódváltó kaját főzök, szívbaj nélkül.

28. Tudom, hogy sem a helyes táplálkozás nem működik mozgás nélkül, sem fordítva.

29. Büszke vagyok arra, hogy életmódot váltottam, és másokat is erre bátorítok.

30. Nem csak elértem a kívánt alakomat, hanem meg is tudom tartani legalább egy éve.

 

 

 

KIÉRTÉKELÉS:

 

0 - 6 pont: Az elhatározás már megvan, valószínűleg az akarat is. De még nagyon sokat kell tanulnod. Kezdd ezzel: Életmódváltó Kisokos. Ha még nem ismered, akkor töltsd le, ha igen, mégis csak ennyi pontod van, akkor olvasd újra!

 

7 - 17 pont: Jó úton vagy, valószínűleg az első eredmények is megérkeztek már. Csak így tovább! Hasznos tippekért gyere, várunk a Helga Fitness-en  :)

 

18 - 26 pont: Szuper eredmény, gratulálunk! Innentől már csak finomhangolás szükséges. Várunk szeretettel itt és itt :)

 

27 - 30 pont: Na, ide kell eljutni! Gratulálunk, példakép vagy :)

 

rightigm.png

Ugye nem akarsz lemaradni semmi fontosról?

Akkor neved és e-mail címed megadásával iratozz fel hírlevelünkre, és még az Életmódváltó Kisokost is ajándékba kapod.

Nem szpemmelünk, és adataidat nem adjuk ki másnak.

Ez is tetszhet neked: